Objednávky s doručením vytvořené od 18.12.2024 12:00 budou odeslány nejdříve 2.1.2025 

D1S / D1R G2 (LED, 4300K)

Kód: 99
2 500 Kč / pár
Skladem
Možnosti doručení

Model 2024

- NOVINKA - 

patice: D1S / D1R
model: G2 4300K
příkon: 2x 35W
barva světla:
4300K (teplá bílá)
světelný tok:
9.000lm
napájecí napětí:
vysoké napětí

 

Instalace probíhá výměnou kus za kus / plug and play.
Není potřebá žádná úprava světel nebo kabeláže, žádné redukce apod.
 

cena je uvedena za 1 pár / 2 kusy 

Jak objednat 1 kus? 

 

Detailní informace

10 let zkusenosti
10 LET ZKUŠENOSTÍ
know-how a osobní přístup
podpora
PODPORA V ONLINE CHATU ↘
nebo na emailu, odpovíme na každou zprávu
realne foto
REÁLNÉ FOTO OD ZÁKAZNÍKŮ
žádné fejkové fotky z internetu
reklamace
REKLAMACE
případné reklamace řešíme okamžitě
Slovensko
SLOVENSKO a EU
běžně zasíláme i mimo ČR, platba v € možná
zaruka spokojenosti
ZÁRUKA SPOKOJENOSTI
Stále váháš? Do 30 dnů můžeš bez obav vrátit

Detailní popis produktu

 

LED náhrady výbojek mají mnohem lepší účinnost v přeměně elektrické energie na světlo. Tzn i když mají stejný příkon ve wattech jako xenonová výbojka, světelný tok je u LED mnohem větší.

To zároveň znamená, že nehrozí vypalování parabol a poškození vnitřních částí světel vlivem vysoké teploty (viz. reálné foto z termokamery v galerii).

V neposlední řadě případné časté zapínání a vypínání světel nemá, na rozdíl od výbojek, u LED vliv na životnost.

 

Doručený interval pro výměnu xenonových výbojek je 1.500 hodin, kdy je světelný tok 75% oproti nové výbojce, což odpovídá odhadem 90.000 ujetých kilometrů.

 

Nejvýkonnější LED náhrady xenonových výbojek pro přímé připojení za jednotku bez dalších úprav světel - kus za kus

Vhodné například pro: Octavia II, Golf 6, Passat B6, Touran 1T2, A4 B6, A4 B7...

Nejsou vhodné pro

Škoda Superb II před faceliftem

VW Touareg

BMW e60, X5 e70

Ford S-max

U těchto modelů vozidel je potřeba použít D1S SII 

Reálné fotografie v galerii, videa níže pod popiskem

Vhodné i pro bi-xenonové světla

Cena je uvedena za 1 pár / 2 kusy

Jak objednat 1 kus? 

 


 

patice: D1S / D1R DS1

model: G2 4300K

příkon: 2x 35W - maximální možný příkon u xenonových světel

světelný tok: 9.000lm

napájecí napětí: vysoké napětí (produkující řídící jednotkou)

chromatičnost/barva světla: 4300K (teplá bílá) 

typ použitých LED čipů: CSP

materiál: letecký hliník (6063), měděné jádro

chlazení: aktivní - ventilátorem

rozměry: shodné s xenonovou výbojkou, viz přiložený obrázek

 


 4300K barevne spektrum


 

- tyto modely jsou určeny použítí jako přímá náhrada výbojek u xenonových a bi-xenonových světel a není potřeba žádná další úprava světlometů, nebo kabeláže

- jednoduchá výměna kus za kus / plus & play, stejně jako by se měnila výbojka za výbojku

- světelný tok 9.000lm,běžné xenonové výbojky mají okolo 3.200lm

- případné funkce světel jako např. natáčení do zatáček a přizvednutí v závislosti na rychlosti jízdy (ASF), vyřezávání protijedoucích vozidel (DLA - Dynamic Light Assist), automatická dálková světla (SLA - Smart Light Assist) a další asistenční systémy zůstávají funkční beze změny

- nehlásí chybu prasklé žárovky

- u těchto modelů jsou použity nejkvalitnější LED čipy CSP

velikost LED čipů odpovídá velikosti vlákna u žárovky a jsou také umístěny ve stejné poloze a vzdálenosti. Zdroj světla tedy nadále zůstává v ohnisku paraboly a tím je zachován správný lom světla. Díky tomu neoslňují protijedoucí vozidla (viz také OSLŇOVÁNÍ )

- produkují zlomek tepla (150°C v místě LED čipu) oproti xenonovým výbojkám kde se celá skleněná baňka zahřívá na teplotu přesahující 600°C. Nehrozí tedy žádné vypalování parabol

- instalace a deinstalace LED probíhá stejně jako v případě xenonových výbojek, které lze kdykoliv vrátit zpět

- určeno pro sportovní účely, nejsou schválené pro použití na veřejných komunikacích

- výkonný ale tichý ventilátor v kombinaci s hliníkovým tělem a měděným středem zajišťuje maximální účinnost chlazení

- EMC kompatibilní: neruší okolní přístroje (typicky signál rádia)

 

 vysvětlení rozdílu mezi xenonovými a BI-xenonovými světly ZDE

 


 Reálné video z testování na prodejně v porovnaní s novou Osram Xenarc (najčastěj používaná u xenonových světel při výrobě) níže:

collage D1S a D3S G2 4300K a 6000K

6000k : 4300K

 


 Reálné video z testování na prodejně v porovnaní s LED D1S G2 s barvou světla 6000K níže:

 


 

 


 

heureka

 

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

5
2x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
5
JB Avatar autora | 16.12.2024
Svítí o dost lépe než klasický xenon, hlavně i lépe vykresluje, rozdíl je znatelný , vzal jsem 4300K možná bych vzal klidně 6000K ale nechtěl jsem riskovat sníženou viditelnost na mokré silnici. Jediné při montáži jsem musel přihnout packy montážního plechu s původní xenon výbojky protože je trochu jiný rozměr patice ale vyřešil jsem a led drží pevně.
5
PN Avatar autora | 8.6.2024
Za mě mohu jen doporučit, velice dobré, silné a příjemné světlo na noční cestování ! Doporučuji vyměnit za klasické výbojky ...

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz. Ledpodsviceni.cz na Firmy.cz